Το σχέδιο είναι να δημιουργηθεί νέος σταθμός προαστικού για να εξυπηρετούνται οι φίλοι της Ένωσης, οι οποίοι θα πηγαίνουν να παρακολουθήσουν από κοντά την ομάδα τους.
(adsbygoogle = window.adsbygoogle || []).push({});
Η πρόβλεψη είναι να υπάρχει εύκολος και γρήγορος τρόπος πρόσβασης στο κλειστό γήπεδο της “Βασίλισσας” από την πρώτη μέρα της λειτουργίας του. Το θέμα αυτό απασχολεί έντονα πολλούς φιλάθλους του συλλόγου και ο υπεύθυνος του επιχειρησιακού προγράμματος “Φυλή 2021” κ. Γεώργιος Πραχαλιάς έσπευσε να ξεκααθαρίσει πως έχει συζητηθεί αυτό το ζήτημα και θα διευθετηθεί. Συγκεκριμένα στην σημερινή παρουσιάση του προγράμματος είπε: “Στο χώρο μεταξύ του κυβερνητικού και του τεχνολογικού πάρκου θα κατασκευαστεί νέος σταθμός του προαστιακού σιδηροδρόμου, ο οποίος θα εξυπηρετεί ταυτόχρονα, το αρχαιολογικό, το ιστορικό και το αθλητικό πάρκο. Μέχρι την κατασκευή του νέου σταθμού του προαστιακού και του αρχαιολογικού και ιστορικού πάρκου, οι αθλητικές εγκαταστάσεις της ΚΑΕ ΑΕΚ θα εξυπηρετούνται από τη δημοτική συγκοινωνία που θα διασυνδέει το κλειστό στάδιο με τον υφιστάμενο σταθμό του προαστιακού σιδηροδρόμου στα Άνω Λιόσια. Κύριε Αγγελόπουλε είμαστε έτοιμοι να εξυπηρετήσουμε από σήμερα τους οπαδούς της ΑΕΚ. Στο μέλλον, θα διεκδικηθεί η επέκταση της γραμμής 3 του μετρό από Άγιο Νικόλαο προς τη Φυλή και διασύνδεσή του με το νέο σταθμό του προαστιακού που θα κατασκευαστεί στο χώρο του κυβερνητικού πάρκου.”
Η απόσταση του κλειστού από τον υπάρχον σταθμό του προαστικού είναι περίπου 2.6 χιλιόμετρα και το λεωφορείο θα χρείαζεται 10 λεπτά για να διανύσει την διαδρομή αυτή και να αφήσει τον κόσμο του Δικεφάλου ακριβώς έξω από τις αθλητικές εγκαταστάσεις των Άνω Λιοσιών, όπου θα μετακομίσει από τη νέα σεζόν η “κιτρινόμαυρη” ΚΑΕ.