Τεράστιος ο αριθμός μηνυμάτων ήταν το πρώτο τριήμερο εφαρμογής του μέτρου, τα οποία στάλθηκαν στο 13033 με σκοπό τη μετακίνηση των πολιτών.
Συγκεκριμένα, 4.4 εκατ. γραπτά μηνύματα έστειλαν οι Έλληνες στο 13033 για την μετακίνησή τους μέσα σε τρεις ημέρες λειτουργίας της υπηρεσίας.
Πιο αναλυτικά και σύμφωνα με τα τελευταία στοιχεία:
-Κατά το πρώτο 24ωρο λειτουργίας της (από τις 6 το πρωί της 23ης Μαρτίου ως τις 6 το πρωί της 24ης Μαρτίου) η υπηρεσία του 13033 διεκπεραίωσε 1,3 εκατ. έγκυρα μηνύματα SMS, τα οποία αντιστοιχούν στο 65% των συνολικών μηνυμάτων που έλαβε.
-Στο δεύτερο 24ωρο, από τις 6 το πρωί της 24ης Μαρτίου ως τις 6 το πρωί της 25ης Μαρτίου, το 13033 διεκπεραίωσε 1,8 εκατ. έγκυρα μηνύματα, τα οποία αντιστοιχούν στο 81% των συνολικών μηνυμάτων που έλαβε η υπηρεσία. Σε σχέση με το πρώτο 24ωρο παρουσιάστηκε αύξηση στον αριθμό των έγκυρων μηνυμάτων κατά 38,5%.
-Στο τρίτο 24ωρο, από τις 6 το πρωί της 25ης Μαρτίου ως τις 6 το πρωί της 26ης Μαρτίου, το 13033 διεκπεραίωσε 1,3 εκατ. έγκυρα μηνύματα, που αντιστοιχούν στο 85% των συνολικών μηνυμάτων που έλαβε η υπηρεσία.